429844-43 Back on track!!!!!!

429844-43

Nu har jag kommit igång igen .....
Bild på lilla COSBY snart 6 månader ,en maffig kille med substans och ett underbart huvud .Så snäll och go älskar att vara med Lynn/gullan som hon kallas.Wille  chokladgubben är oxså kär i Lynn,så ibland blir det kurr.
Nu har det blivit valpar efter Gerda och Bono i Scotland. En rolig och vacker bukett  färger.  Svart ,choklad,blt och sobel.. .Skall bli intressant och följa ...
Idag så var solen uppe nästan hela dan, var ute med doggarna länge på gäderna ,vi såg en hord av tranor som varnade oss att kom inte närmare..för då.....Som vanligt hade jag glömt att  ta med kameran , suck.
Min axel är mycket bättre och min ork kommer sakta tillbaks.
Hade oxså  besök av en av mina vänner och hennes dotter idag ,fick en väska med hundshampo i .Så gulligt av henne,här badas och fönas det ju så ofta. 
Har fått så många fina bilder på avkommer av våra hundar,Tack snäll ni jag blir så glad.Det  roligt att se vad som killarna/tjejerna åstakommer i olika kombinationer.
Våren nalkas med stormsteg ,jag älskar värmen, måtte det bli det i år.
 Som min docktor sa när jag var liten ,,den här flickan skulle bo i ett varmt land.Då skulle hon inte vara så dålig ...
Snorat och hostat har jag gjort mycket ,men det blev bättre när jag fick astma medicin,tack och lov att det finns för oss.
Forskningen går ju frammåt.
Tack för det
STINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0