429844-48 Rödhåriga Hasseman....

429844-48


Denna lilla gossiga kille kallas Hasse/Hazard/Hatte, jag kärt barn har många namn.
När han föddes såg han ut som en välgräddad bulle ,så tjock och go,hans bror Boston såg och ser likadan ut..Ser fortfarande ut som tvillingar.
Det blev svårt att ej behålla honnom ,så rätt rakt igenom,toppad med ett kanonunderbart  temprament och attityd.
Jag slutar väl men killar här hemma ???
Ida fick snö igen???
Jag som trodde det hade blivit vår....
Bilrutorna fulla med is och snorhalt på vår väg,det blir fint när jag skall ut och åka i morron,bara att krypa fram igen,tur att vinterdäcken är kvar.
 Det är ej långt till midsommer,konstigt,men sant. Då vill vi ha sol och skönt ,kanske få plocka blommor och pryda bord med till fest i glada vänners lag.
Man måste se frammåt . Gör det du med,försök!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0