Kära barn,barnbarn ocn svärsöner...

Nu har vår dotter Jessie med sin familj slagit sej till ro i Värmland. Vår gulliga Irländska svärson Damien har blivit Värmlands pöjk han med. Dom har ju Cattis och Henrik i Kristinehamn , som inte är så långt i från .Snart kommer vårt nya barnbarn ,det skall bli en grabb. Vi håller tummar och tassar att allt går bra,,Lilla Vendela blir stora syrra ,pappas flicka ... Även vår andra dotter Carro har fått sin lya i söder sidan av stan. Jätte mysigt ställe. Vid Liljeholmen. Jag bodde på Bergsundsstrand som ung,, söder är fint, älskar Stockholm. Var på Lasse i parken en kväll och åt och drack och lyssnade på Jassmusik. Bono var med mej och Carro på en helkväll i stan, så vackert det är denna tid och så mycke turister överallt.Stockholm är verkligen en pärla med alla dessa broar. Vill passa på att önska alla våra valpköpare och vänner en skön tid med varandra. Snart blir det kräftkalas igen ..Då samlas vi alla tillsammans innan hösten kommer med sitt lugn och sin färgprakt. Jag försöker simma så mycket det går ,känner mej så lätt och inte gör det ont. Lilla DINO har kommit hem efter all vedermöda , vår lilla kille blir här hos oss denna ursnälla goa kille. Tror inte jag har haft nått snällare än han. Så lättsam och enkel. Det där med foder värld är en hel vetenskap Fy faen för folk men det finns dom som är värda en medalj Du vet vem jag menar ,,,,,Tack en än gång!!! Nu skall jag ta mej en liten virre så sommnar man snabbt . Sov sött och dröm gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0