BONOS äldsta döttrar på Kennel Ufhäll..

Tack för detta fina kort av snygga tikar. Ser hur BONO präglar dessa vackra huvuden,på många av sina avkommer .Det är viktigt att se vad avelshanarna pruduserar. Inte bara skönhet, utan oxså tempramentet ,som jag tycker är sååååååååååå viktigt. Har ju sett många som jag skulle kunna ta hem ,men ack, jag kan ju ej längre ha det så!! Jag får nöja mej med med mindre . Väntar på vår lilla griffongtjej.Den som väntar på nått bra,har ej bråttom. Var hos en kiropraktor i går .Så underbart att hitta en karl som kan hjälpa en.. Fick på rekomendation .Man blir ju nästan religiös på kuppen, när man kan gå bättre och smärtan lägger sej.Man får tacka nån att dom finns...... . Jag vill oxså tacka för alla fina julhälsningar ,det värmer. Nu lackas det snart, JULEN ÄR HÄR. Njut medans du kan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0