Regnet det bara öser ned och jag går i lera...

Fan va skitit det är!!!! Fastnar ju i leran när man tar se ut med doggarna .Men dom måste ju ut och röja. Sen är det bara att bada igen... Igår var det bilarnas tur att jäklas.Min Volvo fick punka ,en rejäl en. Fick byta däck ,inte billigt. Sen Jimmys bil fel på en givare så den gick när den ville. Fick möta honnom och köra efter om den skulle behövas hjälp. Det tog timmar.....Det var en dimma som vanligt så man såg inte mycke , inte kul att köra i detta vädret . Tur att jag har nya brillor ,,så jag ser bra ut.. Nu är kaffet klart,fika sen till Enköping och möta gubben igen och hämta bilen från verkstaden, trött blir man, för nu sänker sej dimman igen. Vad är julstämmningen??? Man får leva på hoppet...

Kommentarer
Postat av: Garbomannen

Allt bra idag? =)



Ha det så bra.

2008-12-02 @ 14:54:52
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0