Sista Showen för i år!!

Det var väl ingen höjdare ,milt sagt.. Lite avslaget ,inte mycke folk/ hundar. Men alltid trevligt att träffas. Hunderiet är ju socialt.Allra helst när man känner folk utan för cocker ringen. Träffade min blivande hunds uppfödare, roligt att jag hann titta på bedömmningen ,en del. Syrran satt vid Volpino Italiano båset. Storslam igen för hennes uppfödning. Denna lilla hundras är helt otrolig och stark och söt och vacker,synd att jag ej kunde ha kvar nån. Att jag skulle vara allergisk för dom ,fanns inte i min dröm ens. Men thats life.. Snart få vi hem en liten svart pärla efter Bono /Bibbi. Nytt år nya tag! Gjort en pepparkaksdeg .Bak i morron. Doftar så häligt. Nu är en julskinka klar. Det blir en macka med skinka och ett glas O`boy. Tack o hej för mej .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0