Skogsmullar

Igår var en av våra döttrar här.
Skogen lockade oss och hundarna.
Sagt och gjort.
Jill,Bono och Gerda oxså.
Carro körde en bit till vår underbara skog .Där går man verkligen
 i skiftande natur i berg, dal, träsk och fin mossa,som man kan sitta i.
Så vackert.
Tar ju hur lång tid som helst,för mossan att växa och utvecklas. Detta tar vi ju till juldekorationer.
Bono och Jill badade som vanligt,sprang som lyckliga fånar 
i denna terräng som är så nyttig.För oss oxså. Det tar i kroppen, att gå upp och ner och vandra i ojämn terräng, det är bra och det håller mej något så när, fit for fight.

Mina knän är ju inte dom bästa ,men det finns Back On track för dom oxså .Så det tar jag på. Det blir ju tyvärr ej bättre av att ej röra sej..
  Dammsugaren paj.Den kan man ju ej vara utan. Fick tag i en på ÖB. Som även tar
vatten?? Jag vet i sjutton hur det går till? Men nu finns den här,tar ju även torrt.
Städ och reparationer idag. Tur att jag har en handy man. Där sitter det inte fast nån stans.
Nu till jobb igen .
Väl mött--- Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0