Tevlig helg!!

Vi hade en väldigt trevlig och välorganiserad konferens i helgen. Roligt att träffa kollegor från vårt långa land.
Ämmnet var i första hand PRA .
Intressant att få mer information  av Lennart Garmer.   Jag frågade honnom om vi har nått problem på cockern. Kort svar NEJ....
 Helgen gick  fort med avbrott för diskutioner  i grupp, mycket bra att höra åsikter.Man blir aldrig för gammal för att få uppdateringar.
Träffade många unga entusiaster på vår ras ,dom skall vi värna om .Det är ju vår frammtid.
Kvällen med god mat och dryck ,jag var och är glad att jag kunnde vara med .
Har ju lång tid  ej varit på topp efter flunsan .
Min lilla gulliga rummskamrat ÅSA har hjälpt mej så jag kom iväg..
Vill tacka Daniel ,Terese och Börje som såg till att det funkade. Hoppas jag ej glömt nån, i.så fall tack alla .
Vi syns den 29/3 med positiv syn .

Idag +7 VÅR??? Doftar så gott, påminner mej om Ireland. Lite fuktigt men  sammtidigt ej kallt. Har NI chans!!Ta en tripp till denna vackra och  gröna
   Ö .   För att ej tala om folket !! Där tar dom dej , till sitt hjärta utan omsvep.
Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0