Vänner..

Vänner är nått man ska vara rädd om ,,, Jag har glädjen att ha ett antal av dessa unika personer.
Omtänksamhet ,ödmjukhet .Hjälpa  till, i stället för att själpa i alla lägen .
 Man blir väldigt social víd ett  sånt sammarbete,vore bra om fler kunnde praktisera detta.
Man vet aldrig när man drabbas,tänk efter före..
..
Ett underbart väder idag solen lyser starkt o varmt  Hundarna och jag har haft en helt fantastisk förmidda i skogen .Efter att jag varit och  vaccinerat Bono igen ,,skall på resa snart i  andra länder .
...
Hoppas att VI får ett positivt resultat på årsmötet för våra  hundar och oss.Ej vara fanatisk, tänk logiskt.
Det är inte så svårt att lösa program om man kan se lite mer än sej själv...

Var och handlade på ett härligt ställe som har grönsaker och frukt från många andra länder Köpte fruktgodis och saft med nyttiga sorter för lågt järnvärde, behöver det.
 Det är gott att ta ett järn ibland????
 Varför är det så att somliga tycker att det är så kul att studera vad andra gör???
Har aldrig fattat det .. Men o andra sidan jag får heller aldrig veta så mycket ! Men måste man det???
 Skönt att ha det lugnt och skönt och njuta av dagen som är ,våra underbara 4fotingar gör livet lättare för väldgit många .
Vilken glädje att få ha dom nära sej  En ynnest som man skall ta vara på och vårda.
En av mina vänner har hjälp mej kravlöst så min tillvaro blir lite lättare just nu .
 Skönt att ha gubben hemma i helgen ,det är inte ofta Så är det när man är egen företagare
Jobb ,jobb och åter jobb,,,, thats life
 Sköt om er och ta vara på stunden
den kommer aldrig tillbaks
Tant Stina

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0