429844-15Systrar...

429844-15I dag hade vi besök av Lynns syrra Sally.
Hon var här för att bli frissad för utställning. En mycket söt liten tjej,  men så olika dom är. Men lika mysiga i sättet. Roligt med klartecknat .Allra helst när fägerna ser ut som deras...
Deras pappa är livmoderimporterad, från linjer jag tycker är helt perfekt och känner till.
Idag åker vår dotter Cattis med familj  till Tailand i 16 dar..Hämtade deras  bil på Arlanda.
 Fanns inga parkeringar...
Resan tar 13 timmar, urch vad länge. Jag skulle få ont överallt av att sitta så länge.
När jag åker till Ireland  tar det ungfär 2 timmar från Västerås ..billigt oxså 500 hundra spänn.Men   sen måste man ta buss, eller tåg från Dublin i 3 timmar  innan man kommer till Wexford. Den ligger ju på sykusten. Denna gulliga hamnstad från elva hundra talet . Lika gammal som Gamla Stan och ser väldigt lika ut ,med kullerstenar och väldigt trånga gator. Kusten förjer som en rem längs hela vägen om du åker tåg..Långa stränder med bara sand och  sten .Men det är oftas kallt i vattnet. Roligt att plocka musslor, krabbor och vackra stenar. När jag är där brukar jag åka på såkallade Cara boots.. dom säljer seconhands från bilar... i massor .Där gör du fynd. Köper kläder som praktiskt  taget är nytt och allt till hemmet. Även grönsaker, frukt ,blommor, ja sej vad dom inte har.
 Nu skall vi se på Melodifestivalen,om man ej sommnar av dessa konstiga låtar????
Röstar NI ??
Inte Vi ...
Var det bättre låtar förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0