429844-25Färger ,,samma ras!

429844-25

Denna lilla kille är en ljuvlig Chokladfärgad godisgubbe...LILLY & BONOS  son  hos Merry Cocktails.
 Har  ju i många herrans år mixat färger. Med för mej bra resultat.
Både när det gäller temprament och  typ. Som för mig är det viktigaste. 
Bonos tavla är full av färger ,som jag tycker är så interessant, extra roligt ,eftersom jag har träffat så många av dom och kan talvlan långt, långt  tillbaks.
 Var det nån som såg programmet om våra hundar igår ??? Om uppkommsten av raserna och  till vilket syfte.
 Det skulle många ,mer än jag behöva lära sig, för att förstå ,att det genetiska ej är en lätt sak. 
Går ej att DNA testa nått bara ...det är bara en början på ett jätteprodjekt, för både oss och djuren.

 Vädret är en konstig del av vår tid nu ,regn ,storm, snö,sol..ja vet ej snart  vad????
Får se om GERDA kan åka till UK på måndag ..
Min axel värker och läker, snart skall stygnen tas bort, sen blir det  träning och snart bra.  Den andra axeln blev det.
Tron gör mycket...
Tänk positivt./Stina....         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0