429844-36Påsken över

429844-36

Vädret är lynnit precis som Vi . Men ack så vacket det är , hundarna blir piggare, det blir ju ljusare dagarna är oxså länge. Skönt att slippa  bada och föna .
Bonos lilla röda son BOSTON var på sin första utställning LILLA STOCK.Handler Catarina, gick bra att visa lika lätt sam som sin far, yngst av alla precis 6 mån.
Är väldigt tacksam för Cats hjälp, Du är en pärla ,glad och trevlig ,hundarna älskar dej.
 Det finns folk som har både hjärta och själ på rätt sätt många av dom har jag i min närhet. Ni vet vilka jag menar...
Min axel värker inte så mycket nu, så snart skall jag börja träna lite och hoppas kunna simma, för då bli man lätt och kroppen mår bra.Min hosta är tyvärr ej bättre så det blir väl en plåt på hur det ser ut ..
Solen lyser här,hoppas det lyser på er och gör er glada .
Ta vara på dagen

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Stina!

Kommer inpulsande här från vinterlandet...hundarna och jag har varit ute och pulsat idag, vi valde pulsandet medvetet för det var roligt för en stund, sedan blev det för mycket snöbollar i deras pälsar.

Ska bli skönt ändå med Vår, för jag vill putsa fönstren och byta gardiner.
Chenelle och Chakira har haft magsjuka, men de verkar piggare nu :-)
Kika in i min blogg så får du se hur Chenelle slickar sig runt munnen...hon älskar ju mat hon, den sötnosen!

Hoppas att din hosta ger sig, och att det inte är lunginflammation eller något sådant...

Kram från Eva & Gänget härhemma

2008-03-25 @ 14:29:22
URL: http://vindsusgarnharvor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0