429844-69 Nu blommar det...

429844-69
Häggen doftar och allt vaknar till liv,när solen lyser på oss.
Clematisen har redan visat sig på sin bästa sida ,så skir ,jag älskar vita blommor , även den ljuslila har tittat fram på en hel vägg.
Underbart att få uppleva en sommar  till ,den förra var ej nått med.

Igår styrde jag bilen upp utanför Kolbäck till en Kennel som har Griffong. Jag möttes av ett  gäng lyckliga små sötnosar,helt underbart att träffa den ras jag så länge velat möta så här,och ej i utställningsringen.
Det var med stor glädje jag åkter hem efter att ha sett min blivande tiks föräldrar,som var nått så fina ,snälla och snygga förståss.Nu är det bara att vänta till det blir nått som passar.
Den  som väntar på gott kan vänta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0