429844-70Om några månader...

429844-70


Bild på vår yngsta dotter Jessie   och hennes dotter Vendela ( nu 5 år)
Snart får vi sen en ny familjemedlem komma till världen,Vendela skall få ett syskon i augusti.
Det är 5 år sen vi hade dop och min 60 årdags fest sammtidigt ,som blev lite annorlunda.
Vår Lynwater Look me up Freddie. Parade en tik från Paisleys.
Senare på kvälls kvisten så sa Jessie ..jag har en sån huvudvärk  mamma ???
 Mina stora dotter  Cattis tog hand om Vendela och jag tog hand om Jessie. Hon hade då 40 gr feber och kunde knappt röra huvudet :::
Vad i helsike var detta ??
Jag åkte till Enköpings lasarett och dom tog emot oss direkt.. Tog prover och allt som behövdes... Hjärninflammatin!!!!!!!!!!!!!
Ambulans till Akademiska. Jag efter med min bil....Så fick hon ligga isolerad där och bli ommskött .
Sent omsider kom jag hem , på morron kvisten , en fest som tack o lov slutade väl .
Det var varmt som sjutton ,vi hade 16 personer som låg över. Alla hade turats om och matat  och pysslat  med Vendela .
 Vi åt en härlig lunch ,sen vilade jag ,svårt att koppla av när en annhörig är sjuk.
Jessie kom hem efter 4 dar.  Men sen så blev  vår andra dotter Carro och min man Jimmy oxså dåliga ???? 
Men ej så som Jessie, klingade av efter några dar. Jag och alla andra fick inga symtomer och det var nog 40 pers på festen?Jessie och hennes familj åkte senare hem till Ireland,men hennes huvudvärk var kvar länge. Läkaren rinde hem  till henne och kollade hur hon mådde och så fick hon gå på koll hos doc.i Wexford på Ireland.
Nu får vi se hur det blir i år??? 
Ännu en  berg o dalbana i livets stund...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0