429844-71Var tog sommaren vägen??

429844-71

Sverige är konstigt,,vad skall man ha på sig?? Garderoben måste var framme för alla årstider?
Jag som trodde och fler än jag,antar jag, att NU är det sommar.
Vilken värme så underbart.
Nu kommer det att bli rusning på resor till varmare ställen.Vår son och hans fam.drar iväg till Kreta,där det ialla fall är säket varmt.
Mitt  diskbråck har vaknat till liv,sååååååååååååååååå jobbigt. Men jag har en  helt under bar kvinna som är akupunktör.som jag kännt i 20 år som hjälper mig.Hon har själv samma proplem,Det finns hjälp tack och lov .Sen är det bara att ut och gå ,Det är bäst,svårare att sitta.
Hoppas Ni alla får en bra helg? Trots att vädret ej skall visa sin bästa sida . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0