Stor kille nu..

Mammas kille har blivit en stor nu . Men det är inte lätt att vara på 2dra,plats .Pappa bestämmer vad som skall göras ..Men min son Klas får heller inte göra som han vill för mej.. Det är som det är och blir.Sen har vi stor chefen JILL,hon ser till att ALLT funkar. Sköter om matte på kvällen vid sängdags,det tvättas och kollas .Skönt att ha en night nurse. Nu är man ägare till en VOLVO kombi ¨så skön att köra,lätt att komma in i.Jag skall ju op.mig i slutet på nowember.Då är det skönt att slippa klättra upp i bilen.Som jag fick göra i min Peugeot Partner. Vädret är som det har varit en tid ,, så mörkt ,man blir låg och orkeslös. Tänk så skönt det är när solen tittar fram och jag hoppas verkligen att snön kommer och det fryser till .Bara det ej blir glansis,allra helst när det är vatten pölar överallt här på vichan. Nu skall hundar badas igen, sen är det ju kväll. Var rädd om varandra.Vår tid är NU.

Kommentarer
Postat av: stin@

Så härligt med ny bil! Ja man ska underlätta allt som går när man har sina "skavanker". Hoppas operationen går bra nu, håller tummarna!

Ha en fortsatt trevlig helg! Just nu skiner solen här, hoppas den gör det på dig också!

2008-11-15 @ 10:28:53
URL: http://www.tansandtins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0