Vill ha vit jul---

Ja så blev det milt väder igen ,jobbigt när det skiftas dag för dag. Ingen mår bra av det. Vi får hålla tummar och tassar att det blir kallt och snö.. Så blev det ingen operation för mej i morron. Har tydligen nån virus i kroppen som inte ger sej.. Men snart är det nytt år, så då laddar jag om igen ... Tänk att det är 1:a advent på sönda. Tiden går fort ju äldre man blir,jag skulle villa soppa tiden,,, När man var liten kröp tiden fram ,man väntade och väntade. Tack alla min goa valpköpare för alla fina kort jag får ,och att ni tar hand om dom små så fint,det värmer ett uppfödarhjärta. Tänk på att se på dej själv innan du dömmer andra. Livet är alldeles för kort för bullshit!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0