Al den vackra klassiska .

Denna grabb är för mej en klassisk cocker med ett huvud och typ som jag tycker skall vara den optimala cockermodellen.Han har ju dom hundar i sin tavla,som jag tycker är nått som har fört aveln frammåt. Nu finns en mini AL på G. Skönt att veta att det förvaltas väl för frammtiden. Dimman ligger som en tät slöja över vår lilla by idag.Kallt och frostigt.Vår ena dotter i Värmland,ringde att det snöade lite. Kankse vi får lite ljusare till helgen. Vore skönt . Nu skall jag åka med 4 säckar kläder till innsammlig. Man spar och tror att det skall annvändas .. Man behöver ju inte ha kvar sånt man ej annvänt på ett par år.Det finns andra som behöver det bättre. Vi över konsumerar här i Sverige ,ja i hela västlandet.

Kommentarer
Postat av: Ankie med en Al-dotter

Hej!



Att titta på bilden av Al, är som att titta direkt på min Cira...så lika huvud o uttryck! Jag gillar Al, "gangstern" Capone, tycker han är snygg och ståtlig.



Mvh/Ankie med Al-dotter Cira

2008-10-30 @ 17:56:51
URL: http://ciraochmonique.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0