Baby Jack och morfar

Den här bilden gör mej glad. När man har så ont i hela kroppen ,denna jäla fibromyalgi som slår till mer än vanligt,när man minst anar. Dessa killar är det käraste jag har,Grandhildren makes hart young. Är ett ordspråk som stämmer. Eller livets efterätt kan man säga. Man får va gla att man är här ock upplever detta . Tänk va snabbt mammorna får oka hem nu för tiden .Skillnad när jag fick mitt första -65.Då var det en vecka, mjölken skulle komma igång ordentligt och så skulle man få vila och samla krafter.Vet ej vad som är bäst . Har haft väldigt lätta förlossningar. Men jobbiga graviditeter. Kräktes hela tiden !!!! Var som ett urlakat vrak ,levde på cola och kokt mat .Kanske därför barnen är sååååååååååååååå söta.Konstigt att man orkade jobba ? När nr 3 skulle komma, jobbade jag till dan innan födde henne strax för 1200 dan där på .. Vad tråkigt det är på valpfronten, dåligt med respons. Dessa vacka fina snälla valpar behöver få ett eget boende .Även om vi har plats för dom små trollungarna. Det är bara att gilla läget. Det är tur att jag har Cath som hjälper mej med att visa hundar.Hon är en sann vän Har fler som jag ej kan tacka nog ,ni vet vilka Ni är. Nu skall kärringen lägga sej i spat ,varmt vatten är gött för kroppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0