Jag kommer att göra en paus !!

Jag kommer att göra en paus i avel och uppfödning. Ibland är det så i livet ,kommer stunder som är viktigare. Min operationer i knän ,axlar och händer. Vi håller på och fixar i vårt hus.Som vi ej har hunnit med. Det är massor som behövs göras på en yta av 154kvm och 6 rok.Plus ett hus till. Måla laga, ja säg vad som ej behövs?? . Vi kommer även att sälja vårt hus som är alldeles för stort. Vi behöver en enplans villa. Det är bra när lederna börjar ge vika . Det är härligt att veta att mina linjer finns spridda på många fina hundar i landet. Hoppas att Ni för njuta länge med era 4fota vänner. Jag säger bara, lycka till!! Man undrar vad tiden tagit vägen, har haft rasen i 54 år??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0