Höstens färgprakt .

Nu var den Showen över för 30 års firandet av Cocker Klubben, och CLUB SHOW!! Många var med 200. Tyvärr så var det mörkt och trångt på denna plats.Ingen cafeteria.Hade varit på plats med lite goda mackor kaffe, te, lite goda sallader och nått gott att dricka till lunch.,Kanske nått att tänka på, ej heller toa !!!Det var att kuta ner till Receptionen när det var dags, eller skogen.Dagen flöt snabbt iväg. Det bjöds på Champange efter BIS finalen, det behövdes ,jag drack ett par glas och kännde mej ej så frusen längre, men hungrig. Kvällen midda, men jag var så trött,att efter ha ätit och drukit en del så var det hem till en hård säng .Gud vad jag hade ont i ryggen dan efter. Det var många mer än jag som hade svårt att hitta rätt till vår stugby,, inga välkommande skyltar längs vägen att kolla in .Det var ju ändå 30 års fest!!! . Solen har varit på sin bästa sida idag +17 ,helt otroligt och myggorna har kalasat,på oss.Herregud vad många vi har?? Tar dom aldrig slut.Valparna kan ju inte vara ute,dom kliar ihjäl,sej. Jag vill ändå tacka alla som ställde upp och fixade allt till showen! I morron är en annan dag ,ta vara på den, och se på dej själv,innan du dömmer andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0