Vårt äldsta barnbarn Sandra 20 år

Nu har vi firat Sandra,som blivit 20 år !! Den äldsta i barnbarns gänget,Vi fick en under bar smörgåstårta och cheecake och maräng tårta i efterrätt och så en massa goda drycker förståss.Hennes sambo hade byggt färdigt deras badrum,som är en dröm .' Jag fick oxså träffa den nya lilla killen i barn barns skaran JACK .Vilken liten godig, så lugn och mysig . Hans stora syrra har ju börjat i sexårsklassen ,alldeles närma ,där dom bor. Hämtade henne en dag Gud så länge sen man gjorde det. Min svär sons mamma Fran från Ireland, var oxså över. Så vi hade mycket att fixa och hinna med innan dom skulle åka igen . Ida så sänker sej dimman över oss som en slöja,men det är varmt.Hundarna sover nu efter att ha varit ute och fått mat . Vaparna växer som ogräs och vad dom äter. Nu skall jag operera min vänstra hand, karpatelsyndrom och mitt vänsta knää igen .Undrar hur mycke syndromer jag har??? Tur att det går att fixa.Det blir väl så när motorn har gått långt?? Ha en skön helg med era nära och kära. Jag gillar hösten det är ett sån lung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0