Dörren hemma hos oss ,,,,

Gillar blått, som havet och himlen,när man är i Grekland,så ser man dessa dörrar överallt. Ser så välkommnade ut .Har även målat den andra ingången oxså i blått och trädgårdstolar och bord.. Skall måla mer,när jag orkar . Har målat innomhus skåpdörrar lister ,som vi har i grafitgrått och lime på väggar i köket.. Vår vedspis i köket sprakar så mysigt just nu och vämer upp till övervåningen. Måste släppa hundarna en sväng till bara innan jag kan ta ett skönt bad ,och njuta,för mina onda leder.. Min kirurg tyckte jag skulle ta en ny plåt på min högra fot,eftersom jag ej blir bättre. Ja dessa krämpor!!!!Tur att det finns dom som kan karva i ett gamalt kalkbrott.. Nu hoppas vi att sommaren är på G på riktigt,våra fågelhyresgäster jobbar för högtryck ,snart kommer det nya små. Måste tacka igen för alla fina kort som ni skickar till mej .Det värmer skall NI veta. Säg nått snällt och var som du vill att andra skall vara mot dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0