Jill 10 år!!!

Vår lilla svarta docka Jill är nu 10 bast. Kommer ihåg när hon reste från England och Kennel Glennbrows, med en kompis,som jobbar på SAS..Hon åkte till Norge, Gardemon i en rosa box. Där jag hämtade henne.Gud vilken söt tik. Hon blev snabbt husses docka,typiskt tikar.Men alla gillar min älskling både 2+4 benta. Vi hade visning på vårt hus i går.Strålande sol,som på beställning. Många var hugade15 fam.Vi har koll ¨på ett hus utan för Karlstad,som vi hoppas kan bli,vårt.En enplanskåk. Idag är det sol men kallt,frosten var här i natt,fick bädda ner en del blommor. Livet med mina hundar genom tider,har varit mycket givande för kropp och själ. Tänk så många fantastiska valpköpare och vänner man fått och har,får se om jag kan ha en kull till nästa år. Måste få tid med allt det praktiska först,skönt att man går mot sommaren,som är allt för kort bara.Mina leder mår bättre då. Skogen kallar med mina 4 benta...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Halloj!

Det känns som igår när ni hämtade Jill. Åren går verkligen fort. Hoppas ni fått ett par spekulanter på huset nu och att ni själva hittar ett bra nytt.

Idag firar föräldrarna guldbröllop! Fantastiskt!

Kram på er,

Alex & co :-)

Bloggen är uppdaterad

2009-04-19 @ 20:33:34
Postat av: Alexandra

Halloj!

Det känns som igår när ni hämtade Jill. Åren går verkligen fort. Hoppas ni fått ett par spekulanter på huset nu och att ni själva hittar ett bra nytt.

Idag firar föräldrarna guldbröllop! Fantastiskt!

Kram på er,

Alex & co :-)

Bloggen är uppdaterad

2009-04-19 @ 20:35:44
URL: http://www.toypudel.com/lanssve.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0