Fan att man skall ha ont i leder och knään ,

Vet ju att det tar tid. Talade med dock.i fredas tar minst 3 månader innan man ser nånn bättring,radikalt . Jag som var och fixade runt huset och var gla. Men der får väl bli varnnnan dag jag kan göra nått. Små regn ida igen. Trött på det. Men det skulle bli varmare, sa dom som vet?? Talade med en kompis i norr ,dom hade jättevarmt och skönt. Fel håll för värmen. Kom hit !! Vi behöver dej så väl. I går när jag var med hundarna vid en rastplats där det är bad ,så försvann Jill ropade efter henne, Dino visade var hon var .En liten strandremsa länge bort var hon ute o ch kämpade med en stor stock som hon absolut ville ha upp,hade fastnat .Fick klä av mej snabbt och ta med en stor lång träbit och puffa och sen dra.upp henne ,botten var full av massa lera och dynga.Lilla vilda Jill över 10 år är sån badfan,hon ger sej inte ,som mej. Jag trampade tydligen på ett ställe där dom jäla pissmyrorna bor,fick en massa bett av av dom raingarna på vänstra benet, upp på mina skinkor.Fy fan vad det sved... Men jag hade Salubrinsalva i bilen som jag sen smörjde på,efter att jag tvättat av lera och skit.Ja,ja det händer altid nått om man gör saker. Skall sälja vår mysiga gammla begie soffa,som ej får plats nu, eftersom vi har mindre.Har lagt ut på blocket .Många har hört av sig ..Får se vem det blir. Kolla om det är nått som nånn av ER vill ha eller behöver. Tar 500 hundra spänn Vet ej hur gammal den är Tack och hej leverpastej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0