Röda krusbäroch planerad valpkull...

Idag så har jag plockat röda krusbär hos min svärson Damiens kompis Paul,Stora mogna goda. Som jag tål .Skall göra krussepaj. Så gött att göra likör av oxså.. Koka uppså mycke vattendu behöver och låt svalna,det skall vara dubbel så mycke som bären. Sätt i en flaska,lägg i bären och ett paket florsocker. Sätt på kork, vänd flaskan upp och ner iggr om dan. Låt stå i sex veckor smaka och njut. Fan vad myggor det är!!! Dom gillar visst vissa personer mera.Min man får inte mycke?? Jill och Dino simmat igen. Dom apporteras allt för mej.Skall träna med fågel igen Skall para Bono dottern MILLAN när hon börjar med den stilige ADAM från England . Har länge haft ögonen på denna gentleman ,en cocker som jag vill ha rätt igenom. Finns alldeles för stora och långa i Svedala,undrar varför?? Man måste lära sig se typen,det går inte att prioritera dessa lågställda långa .Då är man ute på lågt vatten. Tänk först agera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0