Soffan kommer att hammna hos min Webbas son Jimmy..

Roligt att du uppskattar denna fina soffa ,som vi ej kan ha kvar nu. Skogen med doggarna ,såg helt plötsligt nått gult på marken ! Va detta?? Jo kantareller,alldeles vid en liten dunge. Tog av kepsen och plockade den full,till gubben som kan äta dom .Jag tål ju inte svamp heller ,magen tar skit då. På vägen hem så plockade jag en mugg hallon igen stora och fina ,til paj .. Växer massa vilda .Så det är bara att grabba tag i dom snabbt... Man behöver ju inte gå långt ,jag har ett ställe som passar mej och mina knään. Bara några 10 talmeter för mej.Fick 2 jävla fästingar på mej ,jag hatar dessa små odjur.Gick lätt att ta bort innan dom fick napp på mitt blod. I morron blir det vinbärsplock om vädret tillåter. Bara ta en stol och hink och förse sig, hos vår dotter Cattis soch Henke på Mårön.Cattis har ju så ont i sin arm och får inte göra sånna saker.Sträng vila Dagens bulletin. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0