Träning ger nog färdighet,även för en trött tant(för tillfället)

Jag kommer att ha ett tufft program ,för att blir bättre.Men det är roligt bara ,att få hjälp Kanske jag kan få utdelning till nästa år. Med nya tag. Ser fram i mot det Idag så har det regnat envist hela dan. Jag blir så trött av detta ,påverkas av väder omslag . Hundarna är oxså skit trötta. Just nu bara vräker det ner... Idag så fyller vårt yngsta barnbarn JACK 1 år.Firar honnom i morrom med morfar som fyller i morron. Med kräftor och vänner.Nästa vecka så fyller vårt äldsta barnbarn Sandra 21år .Då blir det fest igen. Mina gulliga svärföräldrar kom idag med lite grejer till, det tar visst aldrig slut med prylar ,gud vad man har. Har gjort 2 kg köttbullar tills i morron och bakat lite till. Om ni vill se nått roligt.. Köp Nöjes massakern. Då får man sej ett gott skratt. Det behöver vi alla. Gör nånn glad idag, i morron kan det vara försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0