Solen lyser så vackert mot snön..

Tänk vad man känner sej gladare när solen tittar fram. Vi behöver ju ljuset så väl. Skall titta på en enplandskåk till veckan med tomt som vätter mot skog o mark.Kanske blir vi Värmlänningar?? Förkylningen håller sej fast,verkar envist. Man får vara glad att det ej är värre. Vårt yngsta dotter här med fam.och hjälper till med huset. Hoppas att batterierna blir laddade i min trötta kropp? Jag känner lite mer ork.Men det gäller att ta det easy.Fast det har ju aldrig varit min melodi. Livet är ju en spännande resa.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hoppas du får en bra dag idag :D

2009-02-26 @ 11:12:18
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anneli & Snobben

Hoppas att huset faller er i smaken...Vi är oxå förskylda och vet du vad jag har börjat jobba efter 5 år hemma bara halvtid men ändå.

Och Maja blir 1 år om en månad den 25e mars KRAMAR i massor från oss i Nyköping

2009-02-27 @ 09:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0