Dino i den lilla barnsängen ,som nu är hans

Dino har hittat sin nya plats i vår gammla utdragbara barnsäng. Skönt att ligga i och kura efter att ha varit ute i kylan. Idag var det verkligen kallt kallt..-13 Fick ta på mig min fuskpäls som jag köpt på Second hand,förståss. Så varm och go. Var och tog prover idag ,morse .Kollade mina struma värden igen..Eftersom jag fortfarande är sååå trött. Får väl höja tabletten igen. Men vad då ?? Det är ju värdsligt.. Alla vekar trötta tycker jag.. Detta mörker är ej bra. Ljusterapi??Den finn i Sydeuropa.. Ja brukar ta en svätt Whisky. Man blir varm om fingarna ,ja det värmer lite överallt. Brukar köpa Doctors Special,passande namn?? Grattar Kennelarna MOON de Lux ,Pansy/Lagromi till fina valpar,efter BONO .Finns i färgerna orr.rött,svart,blått Önskar er lycka till med era vackra trevliga tikar. Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1470 , för dig som vill ha presentkort på H&M, JC eller NELLY :)

2009-01-16 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0