Mina orcideér dom har nu blommat hela året!!!

Så vackra mystiska på nått vis.Tänk vad lite dom behöver ?? Det är skillad på oss det. Har i många färger ,fast vitt är mina favoriter, vita blommor passar vid alla tillfällen. Jag har ju arbetat med blommor väldigt länge. Idag så känner jag mig bättre ,så jag hoppas att det blir en op.snart. Man kan ju ej lägga sig på op.bordet om man har nåt skit... Längtar efter min akupunktörska, snart skall ja dit.. Bono har haft dambesök idag ,av en orr tik. Så mjuk och rar. Så nu hoppas vi på smått,i olika färger. Snön har fallit nästan hela dagen,fast det är plusgrader. Ligger som en skön vit bädd,så man slipper mörkret. Undrar om andra är lika trött som mig?? Detta väder är ej kul ,upp och ner... Nej, nu måste jag spackla lite på väggar,innför målning. Trött Stina

Kommentarer
Postat av: A -*

Alla är vi fina på vårt egna sätt.

Säg nej till size zero!

2009-01-20 @ 16:12:00
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Hannah

Älskar orkidéer :)

2009-01-20 @ 16:14:29
URL: http://hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0