Solnedgång på gärdet.

Nu är det kallt och snötäckt här igen. Igår var det sååååååååååååå halt på förmiddan. Jag var tvungen att åka till akuten, min mage är ej kompis med mej. Har fått ett skov igen. Fick vänta 10 timmar,dom hade problem på avdelningarna,vinter kärkssjukan.Men jag fick en brits att vila på, värker så jäla mycket,skulle hellre föda ett barn. Vägen var helt snorhal,så jag tog mig fram i snigelfart. På hemmvägen hade det snöat massor. Men jag visste ju, att under snön var det skridskobana.Hemma vid 2 tiden på natten. Nu får jag vila igen och ta det lugnt. Livet går vidare trots allt .. .

Kommentarer
Postat av: stin@

Men stackars dig! Att behöva vänta så länge!! O sen resan!

Hoppas du mår bättre snart!

2009-01-29 @ 23:45:50
URL: http://www.tansandtins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0