Tack kära älskade dotter för i jul.....

Vad skönt det var att kunna sätta sig vid ett underbart dukat bord,tillsammans med familjen. Den,rökta råd djurssadeln, var nått alldeles exta,tack Henke.. Vädret kallt och marken täckt av pudersnö.Tomten kom och han fick drika och lite mat ,för att sen dra vidare. Till andra förväntans fulla ... Värmland är så vackert,särskilt Ölme som ligger avsides rakt ut på landet med Vänern som går in i en bukt.. Killarna badade trätunna,såg helt kokta upp när dom komm upp.. Jack och Vendela var yngst av alla. Fösta Julen i Sverige för dom . Jimmy jobbade annandagen ,jag stannade ett tag till. Hem på lördan. Så jäla ont igen i ryggen ,denna dumma lilla disk har vaknat, nerven gör så att höger ben är svårt att få med . Akuten med skivrtg.+ultraljud. Inget annat en disken och innflammation i ichiasnerven som trycker tack o lov. Men fy f-an vad det värker. Käkar Citodon och Doxyferm o vilar mycket. Men jag har även varit hos en av min duktiga killar. Fick honnom på rekomendation av min vän Liisa , som nu är biträdande överläkare på Nevro på KS. Han heter Massör Seppo Mikkola han har 30års erfarenhet. Det finns bara han som jobbar på detta sätt. Med sina stora tummar masserar han så man tror ej det är sant.Vill du ha hjälp sök efter honnom i Stockholm på Rindögatan 6.Folk kommer från hela Sverige för att få hjälp, i stället för att lägga sej under kniven.... Ser framemot ett nytt besök efter helgerna. Vår lilla svarta pärla Jill har varit dålig igen. Men har fått lite kurer, så det har vänt.Hon går mot sina 10 år nu,Då kommer väl skavankerna. Det vet ju jag hur det är : Vi för hoppas att detta år blir ett friskt och bra år för alla. Nytt år nya tider. ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulligt, det ser ju trevligt ut här hemma ... pöss pöss

2009-01-05 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0