Vår vackra lilla JILL, en cocker som JAG vill att den skall se ut.

Nu är dennna lilla starka tik ,snart frisk ... Vi är så glada,hon har börjat basa över dom andra. Tyder på att hon håller på att bli sitt vanliga jag.Sover mycket ,snakar som en hel karl. Men det gör jag med. Har Brith Right på natten,jättebra så öppnas näsvingarna .Även när du är förkyld, är det oumbärligt, även vid träning ,typ löpning, bra för syreupptaget. Jag har varit hos Seppo min ryggmassör .Gud vad underbart,känner mej bättre. Tack Seppo för idag. Var oxså till min fotortoped,kollade med nya avtryck . Behövde nya inlägg, går snett innåt. Kan då bli att mina knän värker mera .. Skall bli skönt att kunna hålla sej mer stadigt på benen.,När mina knän är så kass.. Snart kommer det nya småttingar till livet efter BONO . Vi håller tummar och tassar. Kallt i kväll eldar i järnspisen och en kopp grönt te med olivbröd. Sett på Let´s Dance OK tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0