Bad i Skivtjärn äntligen....

Igår var vi och badade i en Tjärn långgrundt i sandbotten Simmade för första ggr.Härligt!!!!!!!!! Det var plus 20 gr.i vattnet o plus 22 i luften .Jessicas lilla grabb JACK kröp omkring som en snabb reptil vid strandkanten o geggade i sanden lycklig .Vendela 6 år o jag badade .Sen fikade vi, åt färska vinerbröd .Konstigt vad allt smarkar bra när man har badat. Gud vad trött jag var efter dagens utflyckt,slocknade tidigt. Vakande av träningsvärk,men vad gör det ??? Jag kan ju göra saker nu . Ida regnar det igen ,ser ut att bli åska .Hundarna sover efter att husse har varit ute med dom i skogen . Tvättar o kollar i lådor igen.Det får ta den tid det tar. Min rygg orkar ju inte så mycke ,ej heller kan jag ju gå så långt ,lite korta sträckor.Vilar mycker o har mitt gjym.program. I morron bitti skall jag till doc.Få svar på nya prover igen. PÅ lörda skall jag o Cattis till Ransäter i kolla på Basset o cocker. Skall bli roligt att komma ut o träffa lite hundfolk igen. Vi ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0