I tisdags var jag i Mariebergs skogen ..

Men jag orkade ju inte gå Jessica med barn och Kelly,travade runt och ja satt och väntade mina knänn värker för mycke. Men varmt var det underbart ,vad vacker det är i Karlstad, stället ¨låg vid Klarälven med mycke att kolla på. Man kunde även bada . Jag tog en sväng till centrum måste ju lära mej att åka rätt. Inga bra skyltar som i Stockholm . Dom tror tydligen att alla vet vad dom skall åka. Fan vad jag har haft ont har ont i knääna. Men jag har varit iväg och plockat blåbär, det går inte fort, jag måste vila .Lättare att tamej fram i ojämn terägg. ¨ Kan inte gå ned för ,men som dock sa,det tar ett halvt år. Så det är bara att finna sej i .men ack så svårt,,det här regninga vädret gör ont i mina leder. Vill ha sol , så jag kan få simma . Ida så ringde Yvonne som har BONO ,han hade blivit ormbiten igår. Men kom snabbt under behandlig med uppföljande medesiner. Hon är så duktigt med min lilla gosse.Jag har tur att ha fanstastiska foder värdar . Har gjort 2 sockerkakor och potatis gratänger. Snart kommer gubben hem ,så vi får käka. Måste fan i mej ta 2 värktabletter !!! Sen ett bad, som ny en stund..

Kommentarer
Postat av: cattis

Karlstad ligger vid Vänern mamma, ni bor brevid klarälven....

2009-08-01 @ 11:42:36
URL: http://nystet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0