Ida så har det regnat hela morronen

I går så var det uppehåll Hade besök av Cattis o labbe Gullan Kikki med Basset tjejer Jessie med barn Critte barnbarn. Fick slänga i hop hast bullar,går ju så forto gott är det . Mycke hundsnack Kikki skall ställa i Ransäter Cattis o jag kommer o kollar Bono avkommer skall ställas blir kull o se igen. Ida måste jag handla Jessie hjälper mej med att bära o jag kör ...Hom har en stor Volvo med 7 säten så hela gänget får plats. Vi åker och fikar med Gubben på hans Blommbutik I Karlstad Besök gärna hans hemsida på Blomclaes.se Om du behöver hjälp Ring på 054 218500 Han har lång erfarenhet 33 år i branchen som egen företagare. Du beställer han fixar.. Nu måste jag pallra mej till bilen o skriva lista på det nödvändigaste. Glöm ej att vara mot andra ,som du själv vill bli behandlad Luttrad men gla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0