Regnet det bara öser ner,i VÄRMLAND,,,,,,

Nu har det regnat hela veckan ,Svedala är konstigt, från tropisk värme+31,till +13. Inte bra man blir ännu tröttare . Id så har min svärson DAMIEN o hans kompis PAUL hämtat resten äv våra grejor i Hammarby,gud vad grejor man har!!!!!! Allrahelst när vi nu har mindre husyta. Igår fick jag hjälp av en massös som fixade min snea vänstra sida ,så jag kan gå normalt igen Den sidan har fått ta stryk av att orka med den högra som pajade. Men ida kan ja gå bättre.Tänk att det finns hjälp ialla fall?? Nu har vi varit utan TVN sen vi flyttade in. Går utmärkt!! Lyssar mycke på radion och läser ,som jag älskar.Har ju webbtv,,, Hoppas regnet lugnar ner sej så blir jag o doggarna glaa,även dom blir ju trötta. Eller, man kanske skall... Singing in the rain??????

Kommentarer
Postat av: Yvette

Låter som ni börjar komma i ordning där borta. Ja du, många grejer har man samlat på sig under åren. Jag har redan panik för hur vi ska få plats i vår nya stuga, den är pytteliten! Men det är det värt när vovvarna får en egen tomt att springa på! :) Tur att det finns garage att pula in i...

Skönt att du är på benen igen.

Flickorna hälsar far & farfar Dino!

Kram Yvette

2009-07-13 @ 09:37:42
URL: http://happypearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0