Regnet tar ju aldrig slut!!!!!

I dag blåser det och regnar ilsket,mer än det har varit..Fy vad jag blir trött på detta.Karlstad har visst haft regnrekord, Trodde att det var sola här??+ Måste ha sol och värme NU!!!!! Så jäla bött i trädgården som att gå i sankmark. Hur skall det gå för våra grönsaker?? Det blir inte billigt,eftersom det är dyrt redan. Igår plockade vi upp kläder,för alla säsonger, Vi har ju inte lika mycke utrymme nu med det gick. Jag skall baka blåbärspaj tänkte jag. Men jag har ett sår på högra handen.Så det får bli den vänstra. Tänk vad svårt det är att fixa med den handen ,,,När man ÄR hö hänt. Lilla terrier Trixie triv som fisken i vattnet hos oss ,älskar tant JILL. Hon kommer att bo här när Jessica,som äger henne pluggar .Utbilningen till USKA. Hundarna är trötta av vädret,hoppas det klarnar upp till em... Jag längtar så till att få simma men så kallt än ... Vi skall sätta upp ett troaxstängsel,som vi har tillsammans med en del av altanen bakom huset. Nu skall jag sätta in pajen snart och äta lite pasta med grönt .Gött och nyttigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0