Hemma i den ljuvliga värmen

Efter en helvetesresa i sjukdommens tecken,operationer infektioner sjukhusvistelse . Jag har fått en knäck i livet som heter duga ,men skam den som ger sej.. Nu börjar resan tillbaks igen, den blir lång men jag vet att det SKALL gå. Den första juli flyttar vi in i vårt hus så sakteliga ,gudva sköt det skall bli med ett enplans hus allrahelt som det är nu. Har hjälp av Den helt underbara Matina med hundarna ,denna goa tjej är nått otrolg ,Tänk att det finns sådana vänner . Van vid djur på alla sätt inget konstigt för henne ,trots att hon har reumatist. Nu är jag på REHAB ,kan man säga hos Cattis o Henke i vackra Värmland utan för Kristinahamn ÖLME,strxt utan för ligger Vänern så vacker ,var nere vid stränden häromdan o kännde på vattnet ,solen och vinden smekte min trötta kropp och jag kände att jag lever. Under min vistelse på Akics hann man fundera en del ,vad förunderligt allt går är så snabbt allt kann vändas upp o ner .Tacksamhetet till livet att få komma hem igen.Personalen var helt underbara o sista operationen blev bra .Så nu skall jag bara försöka att blir starkare än brillorna. Går några runder runt huset 4 ggr om dan Jag kan ju vila när jag vill . Längtar efter hundarna men dom kommer ju snart,oxså. Är hundvalp barnvakt till lilla Labbe GULLAN Cattis lilla svarthåriga goa tjej. Cattis o Henke är på 40 år kalas,med 60 tals inspiration Cattis en hippi brud . Solen värmer så man tror att man är nån stans på Mallis ,,, Se till att hundarna får vatten ha en vatten ska i bilen en frottehanduk durcha ofte Går även att an vänads till oss 2 benta oxså. Jag vill tacka livet som gett mej så mycke Tänk efter 2 ggr och njut NU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg!

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-27 @ 18:23:39
Postat av: Fia - allt från musik till politik

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2009-06-27 @ 18:49:26
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0