Så var det gjort...

Ja nu har jag legat under kniven,båda knäna fixade.Bort med menisker och trasiga fästen och brosk slipningar.Det är helt fantastikt,tog bara drygt en timme. Gjordes med artoskopi. Alla mina världen var Ok så nu är det kollat oxså,kanske man håller ett tag till??Min ortoped är den som är skikligast på sitt område ,patienterna vill ha honnom vid OP.. Nu får jag mofin piller och värktabb. Så man går i lite rus,det är bra för läkningen,sa dok. Fy vad trist väder idag regn och blåst,jag var så glad när värmen kom,det är balsam för lederna och själen.Idag har gubben och jag 30 årig bröllpsdag,vad har tiden tagit vägen?? Har rtg Millan och väntar på besked, två av hennes syskon är OK 2 till skall rtg.snart. Vad vacka valpar Bonos son Wille har på Kennel Merry Cocktails Svart och BLT. Bonos dotter JILL på Kennel Moon deLux blev BIR på en utställning i Landskrona GRATTIS ,NATTIS ( oj jag rimmar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0