MACY stammtiken M. Merry Christmas

Denna lilla söta svarta tik föddes i en kull på 13st på julafton -92 nio överlevde 1 blt tik resten svarta. Hennes pappa var PIP Spinneyhill Sadler mamma Madonna M.Lady is a tramp v/s. Macy fick i sin tur valpar med den blå Imp.från Scotland Lynwater Look me upp FREDDIE.En hande som betydit mycket för aveln i Sverige.En så snäll och go kille ,som tyvärr fick 2 otäka fästing burna sjukdommar och blev kroniskt halt. Men han blev nästan 12 år.Tack vara en helt underbar till varo hos Stickan och Karin Lundstöm. Ja tänk så mycket underbara vänner man fått genom tiderna, Anna Asp som hade lilla Pamela M. Merry Snow flakes. Mamma till Al och Annie bl.an.Hon fick ett liv man önskar alla hundar. Tack Anna med fam,för er ödmjukhet. Ja det finns en rad folk som kunnde få rum här. Men ni skall veta att jag har ett rum i mitt hjärta för er alla. Alla hundar och Vi med är unika i vår kanske tuffa värld. Men en gör så gött en kan. Nu kryper tempen neråt igen -13.Bara att elda och krypa ner under täckt,det behöver jag. Vila så kroppen får nya krafter.

Kommentarer
Postat av: Anna Asp

Tack Stina för dina fina ord! Det är vi som har fått glädjen att lära känna dig, och dina underbara hundar. Utan dig hade jag aldrig haft världens finast Pamela!

2009-03-03 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0