Still going strong DINO 7 år..

Min vackra kille Dino,som har givit oss så mycke glädje,alltid så positiv och glad. Tage som tragiskt nog ej fick vara med oss var en kopia av dej .Bono har oxså ärvt ditt kynne ,lugn inne men fart i ringen och i markerna. Dina barn och barnbarn är spridda på många kennlar. Dom i Scotland har oxså redan börjat produsera sig . Hoppas kunna visa dej iringen i sommar. Vi flyttar ju förhoppningsvis till Forshaga i juli,till vår enplanskåk. Nu gäller det bara att få vårt hus sålt.. Var i Värmland i 5 dar och bodde hos döttrarna. Gud vad fästingar det fanns hos Cattis på Mårön!!! Så nu har jag satt på medel igen,som jag EJ gillar.Har haft halsband ,men det var ej bra,dom kliade sig och rev ,atagligen var det för starkt. Nu är den f-b sommarn här, med mygg, getingar, ormar och fästingar, såg 2 överkörda ormar vid kyrkan på väg hem. Men gud var skönt med värme,och all prakt i markerna,gullvivorna har börjat komma,så vackert. Har klippt gräset för första gången idag. Fixade mina dojor idag,fick lägga i en höjning på högra hälen eftersom det benet är kortare efter 3 knäop.Kommer förhoppningsvis får op.på båda knänna i sommar. I morron skall jag måla igen och sätta potatis i hinkar,går alldeles utmärkt. Sen ta tag i Dinos päls ,som börjar likan nått igen. Skönt att kunna få vara ute och fixa, det är inte alla som kan!! Tänk på det,livet är en gåva att ta vara på. Lev NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0