Matförgiftad???

Gud avd dålig jag bev i förrgår kväll.Hade gjort en hälig köttfärssås, gick ungefär 5 timmar..Sen kom altt upp i kaskader från alla håll det går.. Helvetet ville komma ut Tänk att man skall bli dålig igen,det beror väl på att mitt immunförsvar är såååååååååååååå dåligt. Fick ju en ordentlig spark i facet i sommar när jag fick både staffar o blodförgiftning.Dessa medikament jag åt var så starka Slog väl ut försvaret. Gubben åt ju inte nått var på möte o fick käk där.. Jag måste ialla fall vara stark som orkar.. Hjärtat håller,som Björn sjunger så vackert på vår sida Har ni set tNÖJES MASSARKERN?? Annars, kolla o få er ett gött skratt,det behöver Vi alla . Mer av detta i vårt liv . Nu ryggläge med blåbärssoppa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0