Dommare eller dummare???

Finns det inte några mer dommare än dom som ständingt åter kommer????Tycker det är tragiskt när man åker hur långt som helt  bara för att just denna dommar  tyckte så om din hund Förstår man inte att det finns ju mer hundar denna ggr kanske som oxså gillas Men många ggr är det ju  klart redan kunde kanske bara gå in o hämta vinsten??? Hör ständigt att den o den kan man ej ställa för ..eller tvärt om.. Vore ju roligare att  inte veta vad just den dommaren tyckte . Mina hanar har ju gjort lite för aveln i Sverige(  Lynwater Look Me Upp Freddie till.ex
En av hans barnbarnsbarn BONO  Har visat sig vara en stark nedärvare i typ och sätt. 
Hans far Dino ,är det gulli gaste och snällaste kille man kan ha ,mjuk och följsam Glatt oss med att bli Svensk CH.
Han lever i hop med sin fru Jill Glennbrows Tamara JW -2 i MILANO-2000!!!! 
  
Listan kunde vara lång om vad jag tycker och tänker !! Tanken är fri
Säg nått snällt till varndra  så kanske man blir gladare


Kommentarer
Postat av: Nathalie Lindén

Mkt kloka ord från en klok kvinna med en lång erfarenhet. Alla borde ha en "stina" så bra allt varit då! Dags vi borde vidga våra vyer! Låt spelet/showen börja!

2009-09-27 @ 23:44:09
URL: http://moondeluxe.se
Postat av: Henrik

Jag förstår inte riktigt meningen:

"varför har VI bara en Kennelklubb..Vi uppfödare kunde skaffa en egen ,,allt är möjligt ,med vår kunskap."

Så vitt jag vet är det ju just vi som är kennelklubben, medlemmarna. Alltså, jag förstår inte, vad exakt är det du vill komma åt med detta??

2009-10-01 @ 16:51:32
URL: http://www.chocicecockers.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0