Flunsan hälsar på hos oss...

Cattis och jag blev dåliga nästan sammtidigt.Cattis fick en riktig duning med alla symtomer,är nu bättre. Jag fick ont över allt ,då överallt feber halsen .Sov mig bättre. Tycker jag har haft så många flunsor . Kom i håg ASIATEN.Sen fick vi HONG-KONG.den var riktiit jävlig.Jag hammnade på sjukhus njurarna strejkade. Men klarade det oxså. Det verkar som dom unga drabbas värst. Vårt yngsta barnbarn JACK, började gå idag . Så nu blir det full rulle.Får väl sätta flexi koppel på honnom när vi är barnvakt??? Det går ju undan när dom kommit på hur det är... Solen är här igen +24 idag så underbart ,Hoppas det får vara varmt igen ,behöver det . Att leva ,är att uppleva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0