Mina älskade gubbar

Älskar att se mina gubbs tillsammans avslappnade . Den 2 benta försöker sluta röka ,,med snus ,Hoppas det gåt vägen. Eftersom han har kool.Vi tog flunsa sprutan i går ,lite sel i armen men inget annant . Så nu får jag se om det hjälpte ??? Solen är här ,lite frost på bilrutorna i morse.hämtade en dotter till BONO för trimmning , Synd att hon höglöpte NU Skulle ha parat henne .Får bli nästa ggr. Millan verkar ju dräktig i alla fall . Lucia valpar ??? Spännande vill ha en röd tik ??? Gubben gräver i trädgården innan det blir för hårt i jorden .Sen målar vi ju våra köks luckor ,blir jättefint,i stället för vitt ,som ser ut som ett sjukhus ,tycker jag . Nu till köket o baka en kaka till fikat o sen ut till trimmavdelningen, ha det NI som ser o hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0