Äksklade barn

Vi har glädjer att få 4 underbara barn o till det 10 st barnbarn !Mitt hjärta värms när jag ser eller talar med dom . Men oron finns alltid , hjärtat blöder när när nånn har det jobbigt , Hoppas att få ha dom vid min sida länge , Ju äldre man blir så funderar man på hur länge???? Har böjat att trimma hundar igen Har ju lik ont hur jag än bär mej åt, ???Kroppen värker men fan,, Jag har ju varit på den andra sidan o vänt 5 ggr. Så jag har en skyddängel över mej ,så ´dom på hospitalet.. när jag åkte i ett jäla stort kron dike -03 nån måste gilla mej -... Skall för första ggr ta flunsa sprutan ??? Gubben oxså han har ju kol.. Har ju haft dom flesta tycker jag ???Asiaten i plugget,Hong-Kong ,men då var jag inte fräch,hammnade på sjukan ,njurarna pajade .åt Sulfa i 1 år ... Har fixat ordning i hundrummet i vitt/ grått med väggpanel . Ser skyst ut ,ljust o fint . Hoppas på att få en kull valpar nästa år !!! Längtar så ,varje kull är unik.Som VI är! Tänk påatt vara mot andra som du själv vill bli behandlad ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0