Nytt år kämpigt nu oxså

Gubben inget jobb ,har ej heller fått några stålar från sin kassa på 3månader!!!!!!!!! Vi är snart utan stålar helt , men tak under huvudet det har vi och varandra som i nöd och inte bara lust.Tider skola komma det vet jag Nya små valpar har kommit till världen ,så underbart att få sniffa på dom små underverken .6 st, 4killar 2 brudar, fina förståss. Mamma Vanna är en smart duktig morsa, håller sten koll, inte en liten bajsbit finns . Lung och go ligger hon som en prinsessa och får maten serverad av mej, Men hon älskar husse Jimmy, vilken brud gör inte det ??? Vi har bestämt att försöka flytta till nått mindre , om vi får tag i nått, sen kan vi sälja huset. Denna gång skall vi hyra nånn markplans lya .Enkelt och bra ,Inga dyra elräkningar,vatten och sop,,, Måste ha det närmare centrum ,har finns inga förbindelser, måste gå en bra bit,det kan jag inte göra om jag får mina nya knään.Livet föändras ocn vi med det. Inget att sörja över. Bara bita ihop och smälla av ,,ha ha, Inte jag inte , jag reser mej. Hoppas gubben fått nått jobb så han får känna sej som förr. Han har även slutat att röka mitt upp i allt elände. Stongt jobbat efter att ha rökt i 40år minst Jag säger som min morsa sa,, när det är som jävligast ,,så vänder det ,kan JU inte bli värre. Jo det kan det ,,kunde vara att man var allvarligt sjuk Jag tackar livet varje dag fick min beskärda del -09 när livet var dåligt efter en OP då hann jag fundera mycke på livet ,ensam ,isolerad i 10 dar på Trauma enheten på Akademiska sjukhus. Klarade detta med hjälp av mina älskade gubbe och vår son Johan och dotter ,dockan CATTIS .Tack älskingar igen . Glädjen att få barn 4 oxså och 10 barnbarn ,räcker för att jag skall le och bli varm i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0